PARTNEŘI
Generální partner
Jednička domácího pojistného trhu Generali Česká pojišťovna je univerzální pojišťovnou, která nabízí profesionální a praxí prověřená řešení pro široké spektrum klientů – od běžných lidí, drobných živnostníků, přes malé a střední podniky až po velké společnosti nebo města a obce. Díky možnosti připravit pojištění plně odpovídající potřebám klienta si u ní vybere opravdu každý. Generali Česká pojišťovna představuje moderní finanční instituci se silnou znalostí českého trhu a mezinárodním zázemím. Její kořeny sahají hluboko do 19. století a na českém trhu tak působí přes 190 let. Díky své velikosti a stabilitě zaručuje, že bude za všech okolností schopná dostát svým závazkům. Stejně jako přinášet zásadní technologické inovace i rychlé a profesionální služby. Přes 4 miliony klientů si vybraly Generali Českou pojišťovnu a spoléhají na ni. Pro situace, když se něco přihodí, mají k dispozici rozsáhlou pojistnou ochranu, srozumitelné služby a rychlé vyřízení škody. Díky svým více než 900 prodejním místům je navíc pojišťovnou, která je snadno dostupná napříč Českou republikou. A to nejen ve velkých městech, ale i v těch menších. Odborníci pojišťovny každý den pomáhají klientům s řešením jejich specifických potřeb.
Hlavní partneři
Tipsport je dlouhodobě jedničkou na trhu kurzového sázení v České republice. Hlavní část byznysu sázkové kanceláře tvoří kurzová nabídka na sportovní zápasy, ale i na společenské a politické události. Firmu založila v roce 1991 skupina podnikatelů ve středočeském Berouně, kteří postupem času dovedli původně skromnou vizi od jediné sázkové pobočky ve městě až k více než tisícovce provozoven po celé České republice. S povolením internetového sázení v České republice v roce 2009 online prostor postupně převzal roli poboček a dnes zákazníci uzavírají 95% sázek právě přes internet. Tomu odpovídá i směřování firmy, která se stala lídrem v oblasti kurzových sázek, ale zaznamenala obrovský technologický rozvoj zejména v oboru IT. V současnosti funguje Tipsport, stále s původními majiteli a se sídlem v Berouně, pod značkami Tipsport, Chance a Loterie Korunka v České republice a na Slovensku pod značkou Tipsport SK. Svým klientům nabízí rozsahem jedinečnou kurzovou nabídku, umožňuje jim sdílet informace, nacházet inspiraci v prostředí jedinečné sázkařské komunity, nebo sledovat tisíce přenosů živě online na TV Tipsport. Tipsport je jedním z nejvýznamnějších podporovatelů českého sportu vůbec. Sponzoruje kluby 1. a 2. fotbalové ligy v rámci profesionálního fotbalu, dlouhodobě je znám jako generální sponzor Tipsport extraligy ledního hokeje a 1. hokejové Chance ligy. Jako první evropská sázková kancelář Tipsport navázal exkluzivní spolupráci s NHL. Je aktivní i u tradičních sportů jako jsou volejbal, házená, basketbal nebo lyžování, ale také u mladých sportů MMA a esportů. Jako hlavní partner podporuje velkými prostředky dostihový sport. A hýčkanou cestou je projekt individuálního sponzoringu zaměřený na špičkové české sportovce. V tuto chvíli jsou tvářemi firmy Ester Ledecká a David Pastrňák. Tipsport je lídrem také v oblasti společenské odpovědnosti. Společensky prospěšné a dobročinné aktivity skupiny realizuje Nadace Tipsport. Byla založena v roce 2017 a dnes patří mezi 15 největších firemních nadací v České republice, působí už i na Slovensku. Podporuje projekty zaměřené na ochranu životního prostředí, zkvalitnění života obyvatel, na podporu sportu i kulturního dědictví. Firma také dbá na prevenci a pomoc patologickému hazardu v programu zodpovědného hraní.
Společnost Hamé je přední českou potravinářskou firmou. Zákazníci Hamé si mohou vybírat z nesmírně širokého portfolia 1700 různých druhů chlazených i trvanlivých potravin. Kromě známých paštik a dalších masových produktů jsou to kečupy, hotová jídla, zeleninové výrobky, ovocné směsi, džemy, kompoty, kojenecká strava, bagety, sendviče, sirupy a další. Tradice Hamé sahá až do První republiky a díky postupné expanzi se Hamé během posledního dvacetiletí dokázalo vypracovat mezi nejdůležitější potravinářské firmy ve střední a východní Evropě. Své výrobky dnes Hamé exportuje do zhruba 40 zemí světa na pěti kontinentech, kromě evropských zemí a Ruska např. do Japonska, Austrálie, USA nebo Izraele. Hamé má v současnosti v Česku sedm výrobních závodů, které se koncentrují zejména na jižní a střední Moravě, a dva závody v zahraničí (v Rusku a Rumunsku). Hamé své výrobky nabízí také pod značkami OTMA, Veselá pastýřka, Znojmia, Hamánek, Hamé Life Stylea Vasco da Gama. V sortimentu Hamé nalezne svůj výrobek každý, kdo vyhledává kvalitu od renomovaného výrobce, tradiční i nové chutě a absolutní zdravotní nezávadnost potravin za příznivé ceny. Více informací o Hamé naleznete na www.hame.cz.
Partneři
Česká společnost ALPINE PRO, a.s. vyrábí a distribuuje sportovní a outdoorové oblečení, vybavení a obuv pod registrovanou značkou ALPINE PRO. Nosný program společnosti je založen především na outdoorovém oblečení, zimních lyžařských bundách, kalhotách, street oblečení, funkčním spodním prádle, batozích, taškách, spacích pytlech a na ucelené kolekci outdoorové obuvi. Ve svém oboru patří Alpine pro mezi rozhodující firmy v České republice. Společnost působí i na slovenském, polském, maďarském a srbském trhu. Dále je zastoupena v několika zemích obchodními zástupci, např. v Austrálii, Belgii, Holandsku, Chorvatsku, Rusku, Slovinsku, Francii, Kanadě, USA, atd.
Český výrobce sportovního oblečení Atex spol. s r.o. šije oblečení v malých sériích pro mnoho sportovních odvětví už více než 30 let. A právě díky těmto zkušenostem dokáže vytvořit výrobky, které splní i ty nejnáročnější požadavky. Svědčí o tom i fakt, že obléká reprezentace v biatlonu, snowboardcrossu, bobu, veslování, triatlonu, zápase a dalších sportech. Spolupracuje i s dalšími sportovci, mezi které patří Stanislav Řezáč, MMA zápasník Jiří Procházka nebo přední světový vytrvalec Petr Vabroušek. Veškeré oblečení šije Atex v dílnách v Brně a Jeseníku z kvalitních materiálů od renomovaných evropských firem. Na zakázku vyrábí i oblečení s individuálním klubovým nebo firemním designem, a to již od jednoho kusu. Díky mnohaleté spolupráci s profesionálními biatlonisty vytvořil Atex vysoce funkční sportovní oblečení, které oblékají kromě Čechů i Slováci, Belgičané, Litevci či Japonci. Již řadu let je také partnerem IBU.
DB Schenker je jedním z předních světových poskytovatelů integrovaných logistických řešení a globálních spedičních služeb. Zajišťuje mezinárodní výměnu zboží formou silniční, železniční, letecké a námořní přepravy. Je specialistou na řízení dodavatelského řetězce a poskytování komplexních logistických řešení - od přeprav, skladování a distribuce až po řízení toku informací. Kromě inovačních řešení nabízí komfort komplexních služeb, individuální přístup, vysokou profesionalitu a oporu spolehlivého partnera.
Mediální partneři
Česká televize (ČT) je veřejnoprávní instituce provozující televizní vysílání celoplošně na území Česka. Zřízena byla v roce 1992 zákonem o České televizi, který stanovuje rámec jejího fungování, včetně plnění úkolů veřejné služby v oblasti televizního vysílání a způsobu financování. Jako médium veřejné služby má zajišťovat všem občanům přístup k informacím, kultuře, vzdělání a zábavě. Působí jako nástupce předchozí státní Československé televize. Vysílá na sedmi stanicích, plnoformátových ČT1 a ČT2, seniorské ČT3, zpravodajské ČT24, sportovní ČT sport, dětské ČT :D a kulturní ČT art. Sídlí v Praze v areálu na Kavčích horách a má také dvě zákonem zřízená studia v Brně a v Ostravě.
Zpravodajský portál iDNES.cz je dlouholetým partnerem českého biatlonu. Vedle podrobného zpravodajství z České republiky i ze zahraničí, reportáží a rozhovorů z vrcholných světových akcí na sportovních stránkách přináší také informace z domácích závodů a sleduje talentované české juniory. Portál iDNES.cz provozuje společnost MAFRA, a.s. První zpravodajství přinesl uživatelům internetu 12. ledna 1998 a za více než dvacet let své existence vyhrál mnoho ocenění, ale zejména si dlouhodobě udržuje dobrou pověst a loajalitu svých čtenářů. Kromě zpravodajství ze všech oblastí lidského zájmu zde lze naleznout například také magazíny se zaměřením na kulturu, bydlení, moderní technologie, auta, celebrity a jiné sekce pro muže i ženy a dále řadu doprovodných služeb, jako jsou například on-line mapy, předpověď počasí, dopravní zpravodajství a další. Součástí portálu iDNES.cz je unikátní projekt iDNES Premium - aktuálně největší zpravodajský web s předplatným na českém trhu, který nabízí prémiový obsah doplněný o atraktivní benefity i specializované sekce iDNES Premium Zdraví a iDNES Premium Sport. Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,26 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. Celková čtenost titulů MAFRA je 4,99 milionů čtenářů, což představuje 56,4 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.
ČRo 1 – Radiožurnál je zpravodajsko-publicistickou stanicí Českého rozhlasu. 24 hodin denně vám nabízí: nejrychlejší informační servis o událostech doma i v zahraničí. Zprávy z politiky, ekonomiky, kultury a sportu, aktuální informace o dopravě, energetice a o počasí. Autentická vyjádření politiků, představitelů institucí a podniků a dalších osobností. Publicistické příspěvky vyjadřující pestrou škálu názorů a postojů. Specializované pořady věnované ekonomice, kultuře, sportu a všem dalším oblastem života. Rozhovory a setkání se zajímavými lidmi. Českou i zahraniční populární hudbu.Vysílání Českého rozhlasu 1 – Radiožurnálu je orientováno na posluchače, kteří preferují seriózní informace.
První výstřel padl 10. srpna 2015. Na českém internetu chyběl web, který by přinášel zajímavosti z celého biatlonového světa a snažil se ve velké míře o tvorbu vlastního obsahu. S láskou k biatlonu a ke kvalitní žurnalistice proto vznikl projekt BiatlonMag. Během pěti let na webu vyšlo více než 2500 článků, které byly citovány v České televizi a dalších renomovaných médiích. Od sezóny 2018/19 je BiatlonMag mediálním partnerem Českého svazu biatlonu.